2007-09-30

Jobbar för fulla muggar

Hej alla glada kunder och gäster!

Jag vill bara göra ett snabbt inlägg! Jag håller just på att gå igenom alla bidrag till tävlingen : Det här var/är svårt ! Det kommer ut en ny utmaning i natt när jag är klar med denna...............

Webbutikens lagerstatus är under all kritik- efter ha haft säljar rekord när det var fraktfritt och en träff i lördags med underbara kunder, så är allt upp och ner i butikens lagerstatus! Mycket är slut och jag jobbar på högvarv för att inventera och uppdatera shopen!

Nya varor och produkter skall beställas- så ge inte upp fast ni ser att saker är slut just nu - de flesta produkter återkommer!!!!!!

Bilder från träffen kommer upp inom kort

Alla ni som fått mail från mig med att betala in- försök skicka kopian så fort som möjligt så kommer ert paket skickas snarast!

Ni som väntar på personlig bekräftelse kommer få den måndag eller tisdag :)

Jag jobbar verkligen på högvarv nu och hoppas ni förstår att det tar lite längre tid saker och ting nu när jag är gravid i 7:e månaden, tur jag har fantastiska medarbetare som hjälper mig :)

Inga kommentarer: