2007-09-10

"Nya" butiken- Välkomna alla











Här är den nya butiksinredningen! Ni som varit hos mig tidigare och handlat ser förändringen!

Jag är så glad över inredningen för den ger mig mer översikt vad jag har och vad som behövs! Där är ni kunder också viktiga för mig- maila eller lägg en kommentar i bloggen vad ni önskar! Jag gör allt jag kan för att ta hem det ni önskar!

Den fysiska butiken har öppet ALLA Måndagar och Torsdagar 18.00-20.00

Och dessa helger är färdiga för öppethållande framöver utöver dessa måndagar och torsdagar:

29-30 September
27-27 Oktober

Lördagar & Söndagar dessa datum kl: 14.00-16.00
Här ligger Butiken:
Sofiebergsvägen 51
Huddinge
Stockholm

Välkomna in

8 kommentarer:

Jag... sa...

Åååååååh!! Vad fiiiint!! SOM jag längtar efter att få komma dit o spendera loss ;-) Kraaam

Anonym sa...

Det är bara komma det, Yvonne! KRAAAM Tillbaka!

maria sa...

Hej! Ser jättefin ut - min fråga dock. VAR ligger butiken??

Anonym sa...

Ååååååå så fint det blev!!! Jag vill också komma dit!!! Men det är nog lite lååångt.... ´=}
Kram Maria S

Lina sa...

Hej Ulrika.

Gillade din butik, du har mkt snyggt i den.

Ledsen att vi var så snabba in och ut *kände pressen från Bing*

Ulrika sa...

Hihihihi, det kommer fler tåg Lina! Butiken ligger i Huddinge/Stockholm på Sofiebergsvägen 51 du som frågade!

Anonym sa...

Man bor på helt fel ställe, det ser jag klart och tydligt. Vilken fin och välsorterad butik du har. Där skulle man ha en välfylld plånbok och få gå lös och handla både det man behöber och inte behöver. Mao du har en otroligt fin butik, det är något att vara stolt över.
Kram Lena/Besina

mamman pysslar sa...

Tack för ett trevligt bemötande på Syfestivalen. Inte visste jag att du har butik i Huddinge. Nästa gång jag är "hemma" kommer jag förbi och spanar live.

/Anne