2007-09-16

Tävling V. 38

Tävlingen innebär att ni ska scrappa:

Bra å ha grej i det praktiska livet!!!!!!

T.ex: Skylt på dörren, kakburk m.m

Det finns inga krav på speciella produkter att använda eller dylikt denna tävling!!

Scrappa fritt!

Kriterierna vid bedömningen av vinnare är: Fantasin kring din praktiska bra å ha grej och hur den är scrappad (färger,form,funktion)!


Vinst: hemligt paket från scrapbodans shop värde 200:-! Skriv ditt önskemål på färg när du skickar in ditt bidrag till: scrapbodan@hotmail.com! Senast Söndag23 September vill vi ha ditt bidrag! Vinnaren presenteras i denna blogg!



Inspiration från mig:

Jag (Ulrika) har scrappat skyltar till tvättstugans trådbackar där smutstvätt samlas!

För att hela min familj ska kunna sortera tvätten i olika färger innan den tvättas (även barnen)så gjorde jag skyltarna lite roligare med stjärnor i de färger som gäller i den korgen ( chipboardstjärnor) och cardstock på tillsammans med text från alfabetet Metro som följer med den svarta quickutz squeeze tången!

Det var jätteroligt att göra dessa skyltar- hoppas de fungerar praktiskt när jag nu ska sätta upp dem!! Här är skyltarna jag gjort:


8 kommentarer:

Anonym sa...

JÄTTEFIN! och vilken underbar text!!

Anonym sa...

Hahaha... du ser vad bra det går när jag ska kommentera!!! Min kommentar var ju till vinnar-LO.n.... men din text är ju oxå underbar! eller hur! :-) :-)
Jättesnygga scrappade lappar till tvättstugan iallafall!!!!
kram

Anonym sa...

Kul tävling.. Ska se om jag hinner med detta tror jag.. :)

Anonym sa...

Gud vilken bra idé! Superfina är de :-)

En fråga: får man lägga ut sitt alser i bloggen?

Anonym sa...

scrapmom: I din blogg menar du eller?

Anonym sa...

Ja, precis :-)

Anonym sa...

kanonrolig tävling den här veckan, hoppas mitt bidrag kommit fram i mailboxen. Jag missade ju förra veckans tävling då jag läst fel på datumet, hihi... så kan det bli..
mvh
Benita

Ulrika sa...

Hej allihop! Va kul att ni kommenterar också! Detta är Ulrika från Scrapbodan som skriver! Javisst får ni lägga upp i er blogg era alster!

Hoppas ni vill vara med i nästa tävling också! Det är så kul å få in massa bidrag, nästan synd man måste välja en vinnare!!!!