2007-10-21

Vinnare av tävlingarna v. 41

Här kommer vinnaren av korttävlingen V. 41

Naomi har utsett vinnaren..................................Lotta M - GRATTIS till 100:- i shopen att handla för!



Såhär skriver Lotta själv om sitt kort:


Jag har inspirerats av färgerna i Naomis kort, dvs lila, orange, svart, vit och silver (bytte ut guld mot silver). Färgtonen är fyllig då jag tycker att det ska vara det på sådana här kort. Jag har sedan ritat och klippt/skurit ut olika passande dekorationer och kompletterat med några qk-dies [qk-dies: pumpa, fladdermus, skelett(huvud), stamp (månen), jacks (delade) samt dogtag (som mall till stenen på tagen]. Tagen som följer med är arrangerad så att den passar in i kortets miljö samtidigt som den fungerar fristående. Kortet är dubbelt så det finns plats att skriva mer (tex en passande text till eventuell medföljande present för att arrangera en rysligt bra helg samt avsändare) inuti det.Jag skickar med två bilder. Ett på själva kortet ensamt och ett som även visar på själva tagen samt några närbilder.


Vänliga hälsningar Lotta
Jättefint Lotta och återigen Grattis!



Här kommer vinnaren av altered scrap eller en LO- Där man skulle använda sig av Queen & Co filtband på något sätt antingen i en Lo eller på något altered scrap!


Vinnaren är.....................................Jenni Karlsson, 100 :- i vinst till dig :)

Min motivering är att hennes användning av filtbandet är passande till lo:n i övrigt- väldigt stilrent och enkelt och så har hon dessutom använt små härtan och "stuckit" in dessa i filtbandet! Otroligt sött och användbart!

Tack allihopa för fina bidrag!



Inga kommentarer: