2008-01-05

Ordar lagda från 28 december

Jag vill bara meddela att vi arbetar febrilt med alla ordrar som är gjorda från 28 december!

Vi har fått in extremt mycket beställningar eftersom vi ska stänga och som ni vet har jag en liten hängande bebis på mig, så det går inte så fort som jag skulle önska!

Vi gör så gott vi kan och jag hoppas ni känner er nöjda!

Vill också passa på att säga att vi inte kan skicka mail till alla som önskar veta hur mycket som finns kvar på deras beställningar- blir det extremt lite så mailar vi annars så går allt på rutin och vi hinner inte tänka efter så mycket! Hoppas ni förstår!

Tack alla ni för fina kommentarer till mig, det känns bra och stödjande av er att jag lägger ner! Lägger in en bild på hela familjen:




Mvh Ulrika

2 kommentarer:

Lina sa...

Vad fina ni är!

*massor av kramar*

Sol sa...

Åh, vilket fint kort!

Kramar till er!